8:00 – 8:30 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Indywidualne rozmowy z dziećmi. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy stolikowe, dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne.
8:30 – 9:00Prace porządkowe w sali. Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe. Zabiegi higieniczno-samoobsługowe związane z przygotowaniem do śniadania. Modlitwa poranna.
9:00 – 10:00 Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
10:00 – 10:15 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. Zajęcia wychowawczo - dydaktyczne organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju.
10:15 – 11:00 Zabawy swobodne. Kontynuowanie prac wynikających z zajęć wychowawczo-dydaktycznych. Czynności organizacyjno-porządkowe.
11:00 – 11:40Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze, wycieczki – swobodna aktywność dzieci. Zajęcie ruchowe w sali (w razie niekorzystnej pogody). Zajęcia indywidualne z dzieckiem zdolnym lub z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (pomoc psychologiczno-pedagogiczna).
11:40 – 12.00 Wspólna modlitwa wszystkich grup przedszkolnych i klas zerowych. Zawierzanie się opiece Matce Bożej i patronowi przedszkola Świętemu Janowi Pawłowi II.
12:00 - 12:45 Przygotowanie do obiadu. Czynności porządkowo-higieniczne.Obiad – wspieranie samodzielnych działań dziecka, kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Samodzielne spożywanie posiłku, prawidłowe posługiwanie się sztućcami.
12.45 – 14:00Odpoczynek – leżakowanie przy muzyce relaksacyjnej lub słuchaniu bajek.
14:00 – 14:30Realizacja programów dodatkowych w przedszkolu.
14:30- 15:15Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, spacery, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zajęcia wyrównawcze, wspieranie rozwoju dzieci poprzez: zabawy dydaktyczne, ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe, itp., zabawy ruchowe, zabawy konstrukcyjne, zabawy rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, zabawy kołowe, rysowanie, zabawy w kole. Porządkowanie sali. Modlitwa po nauce. Rozchodzenie się dzieci do domu.
15:15- 16:00 – Zajęcia opiekuńcze.
* Poszczególne godziny ramowego rozkładu dnia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb i sytuacji, wieku dzieci oraz realizacji zajęć dodatkowych, takich jak: język angielski, rytmika i religia.