JEŻELI PRAGNĄ PAŃSTWO WESPRZEĆ KATOLICKĄ SZKOŁĘ PODSTAWOWĄ SPSK W CZERWIENNEM - prosimy o przekazanie na ten cel 1% swojego podatku.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Reset

PROJEKT ''ODKRYWAMY MAŁOPOLSKĘ'' - WYJAZD DO OJCOWA

30 września 2021 roku uczniowie z klas VI oraz V wraz ze swoimi wychowawczyniami p. Basią Drąg, p. Anetą Gonciarczyk, p. Teresą Ginter oraz nauczycielem historii - panem Krystianem Wisłą udali się na wycieczkę do Ojcowa w ramach projektu "Odkrywamy Małopolskę". Wycieczka rozpoczęła się wczesnym rankiem bo już o godzinie siódmej. Pierwszym punktem było zwiedzanie Ojcowskiego Parku Narodowego, które trwało około półtorej godziny. Podczas spaceru pani przewodnik opowiadała o tym w jaki sposób zachowały się elementy skalne znajdujące się wzdłuż ścieżki zwiedzania. Następnie zobaczyliśmy Bramę Krakowską, pod którą wykonaliśmy oczywiście pamiątkowe zdjęcie. Później przeszliśmy do Jeziorka Miłości aby wysłuchać krótkiej historii tego uroczego miejsca. Po spacerze przeszliśmy do muzeum, w którym dzieci mogły zobaczyć florę i faunę, skamieniałości, a także makietę Ojcowskiego Parku Narodowego. Końcowym elementem była krótka projekcja filmu 3D przedstawiająca zakątki przyrodnicze parku o każdej porze roku. Z kolei później pokonaliśmy drogę aby zobaczyć Maczugę Herkulesa. Podczas przejazdu autobusem można było zobaczyć prześliczny Kościółek na wodzie. Ostatnim punktem naszej wycieczki było zwiedzanie Jaskini Nietoperzowej, w której można było zobaczyć żywe nietoperze aczkolwiek nie mieliśmy aż tyle szczęścia żeby je dostrzec. Na koniec wspólnie poszliśmy na obiad, który po tak intensywnym dniu smakował wszystkim, nawet najbardziej wybrednym kulinarnie osobom ?. Podczas drogi powrotnej zobaczyliśmy lądowanie samolotu na lotnisku w Krakowie. Do domów wróciliśmy późno bo dopiero po 20 aczkolwiek najważniejsze jest to, że każdy opuszczał autobus z uśmiechem na twarzy.

Data dodania: 2021-10-01 10:00:24
Data edycji: 2021-10-04 10:03:07
Ilość wyświetleń: 400

KLASY/GRUPY PRZEDSZKOLNE I „0”/ GRUPY REWALIDACYJNE „CZĄSTKI ELEMENTARNE”

Zobacz

Nasi Partnerzy

Patron
mówi
do nas

Ludzie mówią: "czas to pieniądz". A ja wam mówię: czas to miłość.